http://lalkowyteatr.blogspot.com/http://lalkowyteatr.blogspot.com/p/blog-page.html

22 mar 2017

L I E B S T E R   A W A R D

N o m i n o w a n o   m n i e !





Kto się opuścił w prowadzeniu bloga? Ja się opuściłam! A teraz powracam, bez zdjęć, bez lalek ale z dwukrotną nominacją. Dlaczego mnie nie było? Raz doskwierał mi brak weny, raz nie miałam czasu... Albo po prostu mi się nie chciało - o to cała ja. Nadal mam mnóstwo braków na blogu, między innymi wciąż nie dodałam dwóch kawalerów do lalkowej rodzinki w zakładce, opuściłam się z wpisami, z czytaniem, mnóstwo, mnóstwo zaległości! Bynajmniej lalek nie zaniedbałam, wręcz przeciwnie! Ale o tym w następnym poście bo tak jak powiedziałam, dzisiaj jestem bez moich bachorków. Cóż więc to znaczy? Tak jak wspomniałam, zostałam dwukrotnie nominowana do Liebster Award, o którym nie miałam wcześniej pojęcia. Pomysł udany, więc czemu nie!


Dwie nominacje - jak to rozegrać? Nie widzę sensu w robieniu dwóch postów... No to macie dwa w jednym! 

Pierwsza nominowała mnie Osana! Serdecznie Ci dziękuję, mam teraz jednego bloga więcej do przejrzenia! ♥ Od tej oto Pani dostałam następujące pytania:




Pytania:

1. Co skłoniło Cię, aby Twoją pierwszą lalką została ta, a nie inna? Co szczególnie Cię w niej zachwyciło?
2. Czym kierujesz się przy wybieraniu imion?
3. Jaka lalka jest na szczycie Twojej wishlisty?
4. Czy stworzyłaś kiedyś dioramę?
5. Azone czy Obitsu?
6. Jaki jest Twój ulubiony przedmiot szkolny?
7. W jakie barwy ubierasz się najczęściej?
8. Utrzymujesz zdrowy styl życia?
9. Gdzie zazwyczaj trzymasz swoje lalki?
10. Należysz do introwertyków czy ekstrawertyków?
11. Flickr czy Instagram? A może coś innego?



Odpowiedzi:

1. Uwielbiam gadać o Glenie. Zacznę od dawniejszych czasów. Zawsze uwielbiałam małych, drobnych blondynków - zwłaszcza w anime, grach, we wszystkim. Gdy zadecydowałam, że chcę kupić dyńkę, nie miałam pojęcia jakiej ma być płci czy jak ma wyglądać. Pamiętam, że podobało mi się kilka modeli, a szczególnie moją uwagę przykuły isule. Przeglądałam grafikę, zobaczyłam Glena. Zawał serca, poszukiwania, zobaczyłam go w sklepie - koniec. Decyzja zapadła. Dlaczego? Glen ma wszystko do czego mam słabość. Jest dla mnie ideałem piękna. 

2. O, to dla mnie całkiem ciężkie pytanie. Zawsze gdy szukam dla czegokolwiek imienia, przeglądam przeróżne strony, przeszukuję internet. Darzę ogromną sympatią epokę wiktoriańską oraz wszystko co "szlacheckie". Lilith i Vincent to imiona, które podobały mi się od dawien dawna, stąd też imiona. Kieruję się po prostu swoimi upodobaniami i charakterem moich lalek.

3. Dobre pytanie. xD Z dyniek aktualnie nie posiadam żadnego modelu "muszę mieć" - nie, czekaj. Ruka, którego nigdy nie dostanę. Od dłuższego czasu jestem zakochana w Isaacu z Doll Zone, od niedawna pokochałam pastelową wersję Colina z Doll Chateau. Tych panów kiedyś z pewnością zakupię!

4. Mam coś w rodzaju dioramy, lalkowy domek. Nie mieszczą się już w nim. W planach mam coś uniwersalnego, do zdjęć.

5. Nie posiadam ani tego, ani tego, za dużo wypowiedzieć się nie mogę. Mimo wszystko, gdybym miała zdecydować się na taki zakup, raczej byłoby to obitsu.

6. Zależy pod jakim względem. Chyba nie mam ulubionego, mam taki zbiór tych lepszych: biologia, język polski, geografia, historia, wos.

7. Raczej różnie, chyba tylko w spodniach dominuje u mnie czerń.
8. Nie do końca ale mam w planach wielkie zmiany.

9. Właśnie w tym za małym już domku. Glen ich tam wszystkich nie zapraszał!

10. Stuprocentowy introwertyk.

11. Grafika google! xD Tam jest wszystko.

Połowa drogi za mną, teraz nominacje! Nominuję pięć osób tylko raz ponieważ zabawa ma całkiem dużą popularność, spore grono wykonało już owe zadanie. Bierzcie się do roboty!



Rzecz jasna, do niczego nie przymuszam!




Drugą nominację dostałam od Dalowej, Tobie również bardzo dziękuję! ♥ Miło, że ktoś pamięta!



Pytania:

1. Jak natrafiłaś/eś na lalki kolekcjonerskie?
2. Skąd bierzesz pomysły na imiona dla lalek?
3. Jak myślisz co było pierwsze kura czy jajko?
4. Budyń czy kisiel?
5. Czy chcesz powiększyć swoją kolekcję lalek? 
6. Która z twoich lalek jest twoją ulubienicą?
7. Jakiej muzyki słuchasz?
8. Co myślisz o meetach lalkowych?
9. Miałaś jakąś nieprzyjemną ,,przygodę'' ze swoją lalką?
10. Jakie jest twoje hobby? (oprócz lalek)
11. Co nakłoniło cię do stworzenia bloga?



Odpowiedzi:

1. Lalki lubiłam zawsze ale na kolekcjonerskie natrafiła moja mama. To dzięki niej jestem w tym hobby za co jej bardzo dziękuję!

2. Odpowiedź powyżej!

3. Pisklę. xD

4. Trudne pytanie, zależy na co mam ochotę. Jak na owoce - kisiel, na czekoladę - budyń.
5. Jak na tą chwilę, wystarczają mi moje dyńki. Ale w przyszłości, myślę że tak.

6. He, Glen. 

7. Niemalże wszystkiego. Warunek jest taki - lepiej gdy jest szybko i głośno. Chociaż zdarzają się wyjątki! Zespoły, których naprawdę słucham to Die Antwoord i Gorillaz.

8. Wydają się super ale nie wiem czy kiedykolwiek uda mi się na takim być.

9. Pilnuję ich do tego stopnia, że niespecjalnie miało co się stać. Chyba najgorszą rzeczą było zwalenie Lilith z półki przez mojego koteczka.

10. Gry komputerowe, grafika, sztuka... Sporo czasu poświęcam na to pierwsze.

11. Myśl, że mogłabym podzielić się z innymi moją radością. Kocham moje hobby. 




A więc z tych moich odpowiedzi to na tyle. Jakie są zasady tej gry?

Zasady Liebster Award:

1. Umieszczamy obraz nominacji na swoim blogu
2. Dziękujemy osobie, która nas nominowała i podajemy link do jej bloga.
3. Odpowiadamy na pytania.
4. Nominujemy 5 blogów z liczbą obserwatorów mniejszą niż 200.
5. Zadajemy 11 pytań.



Pytania ode mnie:

1. Czy wyobrażasz sobie kiedykolwiek porzucić swoją pasję?
2. Jaki kolor oczu u lalek lubisz najbardziej?
3. Co zadecydowało o planach kupna pierwszej lalki?
4. Masz w swoim otoczeniu znajomych dzielących Twoje hobby?
5. Jakie są Twoje inne pasje? 
6. Czy nadajesz swoim lalkom charakter?
7. Czy spotkałeś się kiedykolwiek z wrogością w stosunku do Twojego hobby?
8. Preferujesz mieszane style u swoich lalek czy wolisz narzucać jeden?
9. Wymarzona lalka?
10. Lubisz słodycze?
11. Czy porzuciłbyś lalki gdyby Twój partner/przyjaciel nie szanował Twojego hobby?



Życzę wam wszystkim udanej zabawy! Ode mnie to na tyle, pożegnam was malutkim, rysunkowym spoilerem!


Do następnego!

/(^ x ^=)\


10 komentarzy:

  1. Bardzo ciekawe odpowiedzi ^^ A gif na końcu jest osom #goals

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetne odpowiedzi.
    I...
    JA CIĘ KIEDYŚ ZJEM ZA OPUSZCZENIE BLOGA, JAK TAK MOŻNA?!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj no już wracam xD Choroba mnie opuści i lecę na sesję!

      Usuń
  3. Witaj ;> Widzę, że już uczestniczyłaś w LBA. Mimo to nominowałam Cię do niego. Jeżeli masz ochotę, możesz powtórnie wziąć udział w zabawie, jeżeli nie - oczywiście nie będę miała Ci tego za złe.
    Życzę miłego wieczora ^-^

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zapomniałam dodać najważniejszego! Link do bloga, na którym znajdziesz nominację ---> http://weirrdo.blogspot.com/

      Usuń
    2. Nie ma sprawy, odpowiem okazyjnie przy następnym poście! ^w^

      Usuń
  4. Cieszę się, że znowu jest hype na lba, można poczytać ciekawe rzeczy i dowiedzieć się wielu rzeczy o autorkach! :o Zawsze mi się wydawało, że autor bloga jest tak samo ciekawy jak jego lalki i smutno mi, jak ktoś zupełnie nic o sobie nie pisze :< A Ty, patrząc po odpowiedziach, wydajesz się być bardzo ciekawą osobą! :3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. (p.s. - nagłówek Twojego bloga jest tak śliczny, że czasem wchodzę tu tylko po to, by na niego popatrzeć XDDDDDD)

      Usuń
    2. Cóż, zawsze wydawało mi się, że nikt nie potrzebuje wiedzieć o mnie tych wszystkich rzeczy nie związanych z lalkami... Dziękuję, że Ci się wydaje, być może jestem! Sama nic o tym powiedzieć nie mogę. xD
      O, bardzo dziękuję! Nawet nie wiesz jak miło mi to słyszeć. xD

      Usuń