http://lalkowyteatr.blogspot.com/http://lalkowyteatr.blogspot.com/p/blog-page.html

14 gru 2016

W i t a j c i e !




 Jestem piętnastoletnią pasjonatką lalek, która
postanowiła dołączyć do lalkowego świata w internecie i założyć własnego bloga! Pomysł pojawił się u mnie już bardzo dawno, no ale zawsze dawałam sobie z tym spokój. Tym razem chciałam coś zmienić. I serdecznie dziękuję autorce świetnego, lalkowego bloga Castle Dolls za motywację i porady. ♥
Nie jestem w tym temacie od dziś, a od kilku lat, mianowicie od czterech.  Nieśmiałość i strach nie pozwoliły mi pokazać innym moich skarbów na samym początku tej lalkowej przygody ale może nie jest jeszcze za późno, nie?
Będę tutaj wstawiać głównie zdjęcia, krótkie historyjki, moje lalkowe pomysły czy też inne rzeczy dotyczące lalek. Planuję dodawać posty dosyć często, mam nadzieję, że uda mi się tego dokonać.

/(^ x ^=)\

Skoro przedstawiłam już mojego bloga, przejdę teraz do najlepszej części - moich lalek.

Pierwszą moją lalką był isul Glen, który przyszedł do mnie 28.01.2015 r. Dlaczego jego fabryczne imię zachowało się i u mnie? Gdy zobaczyłam Glena, od razu się w nim zakochałam. Do tej pory uważam go za najładniejszą lalkę na świecie, wtedy był moim wieeelkim marzeniem. Od początku był dla mnie po prostu Glenem i koniec.
21.01.2016 r. pojawiła się u mnie kolejna laleczka - pullip Classical White Rabbit. Została ochrzczona jako Lilith. Wiele moich znajomych po zobaczeniu tej panienki, stwierdziło że bardzo przypomina mnie. Może i fakt ale jak dla mnie jest sto razy ładniejsza! Ta niezwykle urocza pani po prostu musiała zagościć w mojej małej kolekcji.

Oni również się z wami witają! 



Zdradzę również, że niebawem pojawi się u mnie ktoś nowy. ^w^

 Serdecznie zapraszam do oglądania i śledzenia moich pociech w moim małym Lalkowym Teatrze! ♥





13 komentarzy:

  1. Hej! Witam w blogsferze!
    Świetny wygląd bloga, sama robiłaś? W szczególności grafika twojego isula!
    OMG jaki on jest cudowny!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję! ♥ Tak, wszystko wykonane przeze mnie, tło jedynie ściągnięte z grafiki. Przyznam, że trochę mi to zajęło ale cieszę się, że było warto ^w^

      Usuń
  2. Bardzo fajnie, że założyłaś bloga! Przepiękne masz lalki, bardzo pasujące do siebie stylistyką, jestem ciekawa jaka będzie kolejna. :)
    Jak już ktoś zauważył- przepiękny wygląd bloga!

    OdpowiedzUsuń
  3. Super śliczne lalki i blog! Witamy!

    OdpowiedzUsuń
  4. Witaj i pokazuj swoje skarby :)

    OdpowiedzUsuń
  5. ha! koleny lalkolub! superrro!
    Twoim Isulem i ja się zachłystuję -
    polubiłam te postaci od pierwszego
    ujrzenia - marzę również o takim -
    wespół z mą wielkooką i wielkogłową
    Ninoczką Tangkou, której trochę chyba
    samotnie na parapetowej straży :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Cudowny Isul jak i Pullip! Świetna grafika bloga, że aż ciężko opisać słowami :D

    OdpowiedzUsuń
  7. Witaj w lalkowej blogosferze! :D Zawsze miło jest widzieć tutaj kogoś nowego, szczególnie z tak ślicznymi lalkami!

    OdpowiedzUsuń
  8. I ty mi próbowałaś powiedzieć, ze nie umiesz tworzyć szablonu? Kobieto! Toż to jest śliczne! <3 Nagłówek mnie urzekł, rysunek jest prześliczny. Cieszę się, że postanowiłaś wreszcie założyć tego bloga, Twoje lalki są piękne, a teraz nareszcie pokażesz je światu ^^ Glen i Lilith są tacy uroczy, jak na mój gust przypominają rodzeństwo ♥ Już nie mogę się doczekać następnych postów. Życzę powodzenia i wytrwałości z blogiem!
    (Och już mnie nie musiałaś tak wychwalać, bo się zaraz zarumienię ( ͡° ͜ʖ ͡°) )

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ale te szablony to czarna magia, ile ja się z tym trudziłam xD Bardzo dziękuję. ♥ Szczerze, myślałam nawet by określić ich mianem rodzeństwa, w końcu isule młodsi bracia pullipów. Jakoś tak wyszło, że nie określiłam więzów między nimi, można więc ich uznać za rodzeństwo. xD No w końcu gdybym do Ciebie nie napisała i nie uzyskała odpowiedzi, nie zdecydowałabym się na bloga. :3

      Usuń
  9. Witaj! :3 Życzę Ci jak najfajniejszej przygody z blogowaniem!
    Lilith i Glen są uroczy.

    OdpowiedzUsuń
  10. Śliczne lalki, czekam na kolejną :>
    Powodzenia w blogowaniu!

    OdpowiedzUsuń
  11. Prześliczny blog,wszystko jest tak starannie napisane,a te zdjęcia to balsam dla moich oczów,powodzenia ♥

    OdpowiedzUsuń